lördag 7 juli 2018

Pågående läsning #114 (plus vad jag hört och sett på)

Under veckan har jag läst ut två böcker och börjat på två nya, så jag är nöjd med min läsning, Det ända som stör mig är att de där böckerna jag har hållit på att läsa länge ( en del påbörjade jag redan i  februari/mars) att de inte blir utlästa, Men jag ska försöka bättra mig, för det är ju inte att de är dåliga jag inte läser dem utan andra böcker kommer emellan (såsom biblioteksböcker som andra har reserverat, men det tror jag ska lugna ner sig snart, för jag har inte så många nya och med hög utlåningsfrekvens på biblioteket hemma just nu).

Tillsammans med Evelina fortsätter jag att läsa Årets bok nomineringar och ser på TV-serien Riverdale. Det är kul att ha någon att diskutera med.

Förutom att se på Riverdale så försöker jag se på en hel del av de Booktubers jag prenumererar på.

Lyssnar på podcasts brukar jag göra medans jag gör lite hushållsarbete, tvättar, lagar mat och städar samt när jag är ute och går och varvar ner när jag lagt mig för natten (det är bra med sömn-timer). Podcastar som diskuterar Riverdale är det som har gällt även denna vecka. Har verkligen nördat in mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar