onsdag 6 januari 2021

The walking dead vol 19: Tärningen är kastad av Robert Kirkman

 

Rick. Ezekiel. Gregory. Negan. Each man holds the fate of their community in their hands... and WAR is on the horizon!

This volume collects THE WALKING DEAD #109-114, the prelude to ALL OUT WAR-the epic battle that will change the world of THE WALKING DEAD for years to come.

Bokomslag och beskrivning hämtad från Bokus och Goodreads.

Årets första lästa bok, jag läste ut den redan den 1e januari. Jag har sett TV-serien och även läst dessa seriealbum länge, så jag känner att jag verkligen kan historien och vet allt om karaktärerna, sen skiljer de sig ju åt från TV-serien, men jag kände igen rätt mycket av detta ändå.

Sen ligger jag jag ikapp med TV-serien och har bara sista säsongen kvar att se, men denna tecknade variant avslutades tidigare i år, så jag vill gärna ha läst i kapp och kunna avsluta den både i TV- som i seriealbumsformat.

Denna bok ingår även i Kaosutmaningen 2021 som # 36 - en bok som har blivit film eller TV-serie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar