tisdag 6 juni 2023

Tisdagstrion - Ser framemot att läsa i sommar

 Enkelt tema i Tisdagstrion idag, så här kommer tre böcker jag tänkt läsa i sommar. Länkar till böckernas hadnling så ni kan kolla upp vad de handlar om.

  1. Jonathan Strange & Mr Norrell av Susanna Clarke, en bok jag velat länge och ser verkligen fram emot att få läsa i sommar.

  2. Min lyckliga plats av Emily Henry, jag har verkligen fastnat för humorn i Emily Henrys böcker och ser framemot att läsa denna och hoppas att humorn finns även i denna.

  3. This is my America av Kim Johnson, en bok jag har velat läsa sen jag fick den i en utlottning från en amerikansk booktuber, för ca 2 år sen.

7 kommentarer:

  1. Jonathan Strange & Mr Norrell har jag läst, Min lyckliga plats ska jag läsa i sommar och This is my America vill jag läsa nu. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. den första känner jag till. Emily Henrys namn känner jag igen. men den tredje boken är helt okänd för mig

    SvaraRadera
  3. Emily Henry är jag nyfiken på. Jag tror att jag skulle kunna gilla hennes böcker.

    SvaraRadera
  4. Susanna Clarkes bok tyckte jag mycket om.

    SvaraRadera
  5. Ser ut som blandad läsning.

    SvaraRadera
  6. Nya titlar för mig! This is my America verkar intressant!

    SvaraRadera
  7. Susanna Clarkes bok har jag läst, men jag minns faktiskt inte så mycket av den...

    SvaraRadera