fredag 3 juli 2020

Helgfrågan vecka 27 / 2020

Mia går på semester från och med idag, och visar oss i Helgfrågan sin stora TBR hög med läsning för sommaren och undrar om vi också har en sommar - TBR.
Jag har flera böcker som jag vill läsa men har inte samlat dem som jag kan visa en bild som jag har tagit och orkar inte samla ihop dem nu, så jag slänger in lite bilder på böcker jag troligtvis kommer att läsa i sommar. (Finns fler som jag funderar på men dessa får räcka för tillfället).
Catching Fire Classic EditionDe vackraste (pocket)The Diviners (häftad)
Game of thrones - Kråkornas fest (storpocket)Pride (inbunden)The Poet X - WINNER OF THE CILIP CARNEGIE MEDAL 2019 (häftad)
Livets gåtor : Jane Austen23 (inbunden)Rädslans fångar (pocket)
Bruna flickor (häftad)Queenie (inbunden)

Bonusfrågan denna vecka är vad för gott vi brukar laga en fredagskväll:
Det finns många goda saker vi brukar äta men något som alltid går hem är Tacos (då får man även lurat i barnen lite grönsaker ;) fast det brukar inte vara något stort problem i vanliga fall heller).

Jag måste även informera om att jag har något problem så jag kan inte lämna kommentarer varken på min egen blogg eller andras bloggar, men jag tackar för alla kommentarer jag får både på detta och andra inlägg


5 kommentarer:

  1. Slaughter kan jag tänka mig. och Vivi Edström läser jag gärna om. och Angela Davis

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en bra blandning av böcker!

    SvaraRadera
  3. Intressant och varierad bokhög.

    SvaraRadera
  4. Blandade böcker ser det ut som!

    SvaraRadera
  5. Barclay har jag läst en bok av, skulle vilja läsa fler.

    SvaraRadera