fredag 14 maj 2021

Helgfrågan vecka 19 / 2021

 

Då var det dags för helgfrågan och denna vecka undrar Mia om vi har koll på sommarutgivningen?

Som vanligt får jag väl säga att jag har så dålig koll på vad som kommer ut i bokväg, jag tar tips som jag får av bloggare eller booktubers, men har faktiskt ingen bok jag vet som jag ser framemot just nu. Så jag hoppas att få en hel del tips av andra som svarar på frågan denna helg.

Däremot kan jag svara på bonusfrågan som gäller tips på serie hos en streaming/TV-tjänst.

Och just nu ser jag på Killing Eve på HBO Nordic, som jag vill rekommendera, finns 3 säsonger redan och det kommer en fjärde avslutande säsong snart.


3 kommentarer:

  1. Känner inte alls till den serien. Men betalkanaler har jag inte heller förstås, bara public service som blev sämre efter att den gamla tv-licensen ersattes med public service-avgift.

    SvaraRadera