måndag 24 januari 2022

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 3 / 2022

Denna vecka har jag fastnat i att läsa men även se på TV-serier, och orsaken är samma serie i bägge formerna - The Expanse. Nu har jag inte nästa del hemlånad så jag kan läsa så det känns nästan lite jobbigt men får väl se om det blir ett biblioteksbesök för att låna följande del i veckan eller om jag orkar vänta till torsdag nästa vecka och låna den genom bokbussen.
Jag har sett lite på booktube men mest TV-serier som Blindspot (2 avsnitt), Once upon a time (2 avsnitt), Doctor Who (3 avsnitt), American Horror story (2 avsnitt), The wheel of time (3 avsnitt) och The Expanse (27 avsnitt).
Lyssnat på ljudböcker (7 timmar +2½ timme) och musik men även börjat lyssna på en podd om The Expanse bokserien men som ändå nämner lite om TV-serien - The Guys who did this- The Expanse.
Detta läste jag dag för dag
17/1
17 sidor ur Concrete rose av Angie Thomas (ljudbok) (utläst)
103 sidor ur The egale strike av Anhony Horowitz (ljudbok)
30 sidor ur Scorpia av Anthony Horowitz (ljdudbok)
149 sidor ur Flickan från ingenstans av Justin Cronin

18/1
100 sidor ur The eagel strike
95 sidor ur Flickan från ingenstans

19/1
52 sidor ur Pärlan som sprängde sitt skal av Nadia Hashimi
89 sidor ur The eagel strike
124 sidor ur The runaway cat av Lisa Oliver (ljudbok)
65 sidor ur Flickan från ingenstans

20/1
59 sidor ur Abaddon´s gate av James S A Corey
63 sidor ur Flickan som sprängdes (utläst)

21/1
51 sidor ur Pärlan som sprängdes
62 sidor ur The eagel strike (utläst)
126 sidor ur Abaddon´s gate 

22/1
48 sidor ur Pärlan som sprängdes 
107 sidor ur Scorpia 
287 sidor ur Abaddon´s gate

23/1
49 sdior ur Pärlan som sprängdes
88 sidor ur Scorpia
76 sidor ur Abaddon´s gate (utläst)

Plus 238 sidor

Sammanlagt läst denna vecka 

antal sidor 2078

utlästa böcker 4


Sammanlagt i Januari

antal sidor 6534

antal böcker 17


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 6534

antal böcker 17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar