lördag 16 april 2022

Glad läs-påsk! (+ uppdatering om Påskläsutmaningen)

 

Nu har det gått två dagar utav Mias bokhörnas Påskläsutmaning idag är det dock Påskafton - och jag kommer inte kunna läsa så mycket idag som jag har gjort tidigare. Detta har jag läst hittills (att jag har läst ur så många olika böcker är att jag lyckats avsluta de böcker jag har hållit på att läsa i och sen påböjrat nya böcker) .

Torsdag
61 sidor ur 1795 av Niklas Dag och Natt
90 sidor ur Tiamath´s wrath av James S A Corey (utläst)
86 sidor ur The prey of gods av Nicky Drayden (utläst)
46 sidor ur Vända hem av Yaa Gyasi (utläst)
57 sidor ur Järnulven av Siri Pettersen

Fredag
97 sidor ur 1795 (utläst)
50 sidor ur Nightflyers av George R R Martin
88 sidor ur Ghost bride av Yangsze Choo

Sammanlagt 575 sidor 

2 kommentarer:

  1. Vad du har hunnit med mycket! Fin ljusstake, precis sån har jag med. :)

    SvaraRadera