torsdag 31 december 2015

Läsning i januari/hyllvärmarutmaning 2016

Jag har planer på att nästa år läsa många av mina böcker som har blivit stående i hyllan. Några fler som vill vara med läs mera i inlägget här och anmäl er, Uppdatering 1e januari. Var lite snabb när jag skrev detta inlägg igår.

De böcker som jag har tagit fram är
  • Jag väljer livet av Sabine Dardanne
  • Ett litet snedsprång av Denise Rudberg
  • Rymd utan stjärnor av Jonas Moström
  • Lilly Dahls förtrollning av Siri Huvudstedt
  • Lady Gaga av Maureen Callahan ( Denna bok skulle vara med i Nellysbokbloggs läs-it-snow plus,,,)
  • Omänniskor av Svennson och Johansson
Det räcker med att jag bara läser två i hyllvärmarutmaning men jag ville ha lite att välja på.

Sen ska vi inte tänka på hur många fler böcker jag borde och måste läsa som är lånade från biblioteket och har återlämning nu i januari. Lite lässtress känner jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar