söndag 4 juni 2017

Bokbloggsjerka 2-5 juni

Annika undrar denna vecka i Bokbloggsjerkan;

Även om det var snöstorm i Arjeplog i dag så finns det mycket som tyder på att sommaren är på väg. Hur ser det ut hemma hos er och vad har ni planerat för ”bokligt” i sommar (läslistor, bästa bok att läsa i hängmattan, böcker som ska få hänge med er när ni åker bort, etc.)?

Här just nu är det ösregn och det känns som höst, men det har varit varmt och soligt tidigare, så visst verkar det som sommaren är på väg. Läsplaner för sommaren, jag har väl ingen speciell bok jag tänker på eller så utan det är först och främst recensionsexemplar, biblioteksböcker och sen de egna böcker jag har planerat att läsa i år (hyllvärmare och 3 x 3) enligt mina bokliga utmaningar. Men i sommar har jag även hoppat på sommarbingo, 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar