tisdag 22 augusti 2017

Veckans topplista -sommarens bästa läsning

Denna vecka vill Johannas deckarhörna att vi ska lista vår 5 topp, vad vi har läst i sommar. Jag börjar med en serie (så det blir fler än fem böcker, tyvärr). Titlarna är länkade till mina recensioner.
  1. Serien om Mara Dyer av Michelle Hodkin, alltså the unbecoming of MD, the evolution of MD,  och the retubition of MD.
  2. Mörkret faller av Anna Lihammar
  3. Avdelning 73 av Sofie Sarenbrant
  4. Störst av allt av Malin Persson Giolito 
  5. Midnattskronan av Sarah J Maas
Åhh jag måste ha med en bubblare De vackra döda av Belinda Bauer.

10 kommentarer:

  1. Störst av allt blev en favorit för mig förra året!

    SvaraRadera
  2. Lihammers serie är verkligen bra!

    SvaraRadera
  3. Nu blir jag än en gång påmind om att jag ännu inte läst Lihammers första bok.

    SvaraRadera
  4. Störst av allt har jag läst och Mörkret faller. mycket bra båda två

    SvaraRadera
  5. Midnattskronan var SÅ bra!! :) Störst av alla har jag bara hört bra om, dock inte läst den själv!

    SvaraRadera
  6. Avdelning 73 har jag läst, väldigt spännande.

    SvaraRadera
  7. Störst av allt var verkligen bra :)

    SvaraRadera
  8. Störst av allt får jag läsa snart! :)

    SvaraRadera