lördag 23 november 2019

Pågående läsning # 158 plus vad jag sett och hört på i veckan

Daisy Jones and The Six














Har haft mycket runt mig i denna vecka och då går läsningen trögt och jag har samma hög med böcker som ligger här som jag inte har läst ut på flera månader, men det börjar bli dags att ta tag i dem om jag vill ha läst dem innan året tar slut.

Sett på i veckan har jag gjort på en del booktubeklipp, men även en hel del American Horror Story, har nu avslutat säsong 3. Men jag har även tillsammans med Evelina sett på Törnrosa och avsnitt av Unbelivable, Riverdale och Ounce Upon a Time.

Har även lyssnat på poddar om American Horror Story, The American Horror Story After Show Podcast (AfterBuzzTV) och This American Horror Story Podcast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar