måndag 8 mars 2021

Vad jag läste, såg och hörde under vecka 9 / 2021


 
Läsning i veckan som gått har gått bra, jag har läst en hel del böcker, både avslutat en del och påbörjat en del, sen har jag några som jag har hållit på ett tag med att läsa men ännu inte fått avslutat och orsaken beror på att jag har behövt läsa en del biblioteksböcker jag ska lämna tillbaka.

Sen har jag även sett på några TVserier som 2 avsnitt av The Blacklist, 2 avsnitt av Game of Thrones och 1 avsnitt av Riverdale. Plus jag har sett på en hel del booktube.

Sen har jag inte hunnit lyssna på några poddar denna vecka då jag har lyssnat på ljudböcker ( 14 timmar och 10 minuter) istället.


Nu till vad jag har läst dag för dag.

1/3

190 sidor ur Bjäran av Åsa Larsson & Ingela Korsell (utläst)

68 sidor ur den ihåliga vålnaden av Jonathan Stroud

84 sidor ur Black sun av Rebecca Roanhouse (ljudbok)


2/3

58 sidor ur Den ihåliga våldnaden

123 sidor ur Black sun

144 sidor ur The walking dead vol 20 - Krig av Robert Kirkman (utläst)

3/3

51 sidor ur Den ihåliga våldnaden

60 sidor ur Black sun

176 sidor ur Monstress vol 4 - The chosen av Majorie Liu & Sana Takeda (utläst)

45 sidor ur ADHD- från duktig flicka till utbränd kvinna av Lotta Borg Skoglund

28 sidor ur A memory called Empire av Arkady Martine(ljudbok)


4/3

73 sidor ur Den ihåliga våldnaden

64 sidor ur ADHD -

95 sidor ur A memory called Empire

52 sidor ur Clockwork Princess av Cassandra Clare


5/3

83 sidor ur Den ihåliga våldnaden 

205 sidor ur A memory called Empire

76 sidor ur ADHD - (utläst)


6/3

64 sidor ur Den ihåliga våldnaden (utläst)

131 sidor ur A memory called Empire (utläst)

99 sidor ur Clockwork Princess


7/3

68 sidor ur Guldkompassen av Phillip Pullman

103 sidor ur Clockwork Princess

184 sidor ur Black sun (utläst)


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 2386

utlästa böcker 7


Sammanlagt läst i Mars

antal sidor 2366

utlästa böcker 7


Sammanlagt läst i februari

antal sidor 5792

utlästa böcker 19


Sammanlagt läst i januari 

antal sidor  5439

utlästa böcker 13


Sammanlagt läst i år (2021) 

antal sidor 13617

utlästa böcker 39

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar