måndag 5 december 2022

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 48 / 2022

Läsningen har tagit fart denna vecka, mest för att jag har avslutat att se på Chicago-serierna för jag har kommit ikapp i serierna och måste nu vänta på nästa avsnitt/ena plus att just i december brukar jag få för mig att försöka klämma in och läsa så många böcker som möjligt för Kaosutmaningen, likaså detta verkar det som.
Så som sagt har jag inte sett på så mycket TV-serier i veckan som gått men däremot på booktube (som jag inte sett så mycket på jättelänge) och sen har det blivit lite dansklipp från Youtube plus Instagram.
Men några TV-serie-avsnitt har det blivit som Station eleven (2 avsnitt), Euophoria special avsnitt part 2, Jules och How to get away with murder (1 avsnitt).
Sen för att hinna med att läsa så mycket mera som jag har gjort denna vecka har jag lyssnat mera på ljudböcker (ca 15 timmar) än på musik då jag har varit ute på promenader eller lagat middag etc.
Vad jag läste dag för dag
28/11
8 sidor ur Nitton kvinnor av Samar Yazbek
61 sidor ur Träskkungens dotter av Karen Dionne
70 sidor ur To sleep in a sea of stars av Christopher Paolini (ljudbok)
30 sidor ur Riggad sanning av Bryan Stevenson

29/11
20 sidor ur Nitton kvinnor
53 sidor ur Träskkungens dotter
56 sidor ur To sleep in a sea of stars

30/1
5 sidor ur Nitton kvinnor
63 sidor ur Träskkungens dotter (utläst)
74 sidor ur To sleep in  sea of stars
42 sidor ur The beauty and the lumberjacks av Lee Savino (ljudbok) (utläst)

1/12
21 sidor ur Nitton kvinnor
31 sidor ur En oväntad jul av Natalie Cox (ljudbok)
83 sidor ur To slee in a sea of stars

2/12
20 sidor ur Nitton kvinnor
54 sidor ur En oväntad jul
152 sidor ur Detaljerna av Ia Genberg (ljudbok) (utläst)

3/12
78 sidor ur En oväntad jul
50 sidor ur Riggad sanning av Bryan Stevenson ("ljudbok")
256 sidor ur The sun and her flowers av Rupi Kaur (ljudbok) (utläst)

4/12
26 sidor ur Nitton kvinnor
180 sidor ur En oväntad jul (utläst)
25 sidor ur Riggad sanning ("ljudbok")
49 sidor ur To sleep in a sea of stars

 Sammanlagt denna vecka

antal lästa sidor  1580

utlästa böcker 5


Sammanlagt för december

antal lästa sidor 1025 

utlästa böcker 3


Sammanlagt läst i November

antal lästa sidor 4424

utlästa böcker 13


Sammanlagt  i Oktober

antal lästa sidor 3293

utlästa böcker 9


Sammanlagt i September

antal lästa sidor 3590

utläata böcker 10


Sammanlagt i Augusti

antal läsa sidor 4176

utlsta böcker 12


Sammanlagt i Juli

antal sidor 3046

utlästa böcker 9


Sammanlagt i Juni

antal sidor 3617

utlästa böcker 9


Sammanlagt i Maj 

antal sidor 2311

utlästa böcker 7


 Sammanlagt i April

antal sidor 5132

utlästa böcker13


Sammanlagt i Mars

antal sidor 5912

utlästa böcker 16


Sammanlagt i Februari 

antal sidor 5230

utlästa böcker 20


Sammanlagt i Januari

antal sidor 99705

antal böcker 25


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 53092

antal böcker 146

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar