fredag 5 maj 2023

Saga vol 10 av Fiona Staples & Brian Vaughan


At long last, Hazel and her star-crossed family are finally back, and they’ve made some new...friends? This collection features the latest six chapters of the most epic adventure in comics, including the series' double-sized first issue back from hiatus. Collects SAGA #55-60.

 Romeo & Juliet meets Star Wars in this genre-blending, sci-fi/fantasy space opera about star crossed lovers from enemy worlds. An epic for mature readers, Saga follows new parents Marko and Alana as they risk everything to raise their child amidst a never-ending galactic war. A multiple award winning, critically acclaimed masterpiece and one of the most iconic, bestselling comic book series of its time.

Bokomslag och beskrivning av bokens handling hämtad från Adlibris.

Har från början gillat denna berättelse om Hazel och hennes familj och vänner/ovänner, och är glad att det kom en fortsättning då det var en stund sen sist jag läste om dem. Och det fortsätter att vara lika bra som vanligt, och jag gillar det grafiska lika mycket som handlingen i dem, och mycket mer har jag inte att skriva om den just nu då det är mitt i serien.

Denna får även ingå i Kaosutmaningen #17 - som en bok jag längtat efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar