måndag 8 maj 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 18 / 2023

 

Har fortfarande lite lässvacka, och läser inte lika mycket som jag skulle vilja/kan/borde göra, men jag hoppas det ändrar sig snart så...
Jag ser på lite booktube (fast skulle egentligen vilja se på mera), men jag ser desto mer på TV-serier som Gotham (45 avsnitt) Triada/Tripthyk (3 avsnitt), Welcome to Eden (1 avsnitt) och filmen Knives out.
Lyssnat på musik och ljudböcker har jag gjort denna vecka (men är ännu lite trött på kvällarna så jag somnar ifrån innan jag har lyssnat på så mycket som jag skulle vilja.
Detta läste jag dag för dag

1/5

62 sidor ur In the afterlight av Alexandra Bracken

57 sidor ur Vindens skugga av Carlos Ruiz Zafón (ljudbok)

2/5

58 sidor ur In the afterlight (utläst)

54 sidor ur Vindens skugga

3/5

49 sidor ur The lies of Locke Lamora av Scott Lynch

81 sidor ur Vindens skugga (utläst)

4/5

52 sidor ur The lies of Locke Lamora

30 sidor ur The blade itself av Joe Abercrombie (ljudbok)

5/5

51 sidor ur The lies of Locke Lamora

24 sidor ur The blade itself

37 sidor ur Vill du veta? av Nikki Erlick (ljudbok)

15 sidor ur Sju minuter över midnatt av Patrick Ness

6/5

45 sidor ur the lies of Locke Lamora

13 sidor ur The blade itself

29 sidor ur Vill du veta?

7/5

48 sidor ur The lies of Locke Lamora

30 sidor ur The blade itself

38 sidor ur Vill du veta?

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 773
tid lyssnat på ljudbok ca 7 timmar 
antal utlästa böcker 2

Sammanlagt läst i Maj
antal sidor 773
tid lyssnat på ljudbok ca 7 timmar
antal utlästa böcker 2

Sammanlagt läst under April månad
antal sidor 2818
tid lyssnat på ljudbok ca 27 timmar 15 minuter
antal utlästa böcker 9

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 5999
tid lyssnat på ljudbok ca 39 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 19567
tid lyssnat på ljudbok ca 184 timmar 
antal utlästa böcker 54

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar