torsdag 24 mars 2016

Veckans bokbloggsfråga v 12


Veckans bokbloggsfråga från Barnboksbloggen lyder denna vecka så här:

Hur hittar du inspiration till ditt läsande? Vart får du tips på böcker som du vill läsa (bokbloggar, boktips i tidningar, litteraturprogram på tv/radio/poddar, kompisar eller?) Hur ser din vill-läsa-lista ut? 

Mitt svar blir fån alla de ställen du skriver som förslag i frågan, men mest är det från bokbloggar och booktubers. Dock är det mycket surfande som tar tid från läsandet tyvärr, känner som jag inte hinner med allt jag vill läsa för det är så mycket. Min vill-läsa-lista är hur lång som helst så den går inte ens att skriva ner här. Men kan skicka med en bild på en att-läsa-hög bland flera jag har här hemma. (som innehåller lite smått och gott).



5 kommentarer:

  1. Min att-läsa-lista har vuxit otroligt mycket sedan jag började bokblogga :)

    SvaraRadera
  2. Bokbloggar kan verkligen vara livsfarliga! =) Men samtidigt är det också härligt för man kan få tips om böcker som kanske aldrig upptäckt annars.

    SvaraRadera
  3. Har också ett x antal sådana högar här hemma :)

    SvaraRadera
  4. Boktips får man från många olika ställen, men bokbloggar är nog en av de vanligaste ställena.

    SvaraRadera
  5. booktubers har jag inte börjat använda

    SvaraRadera