fredag 22 april 2016

Pågående läsning # 3

Jag brukar varje fredag försöka visa vad jag läser, har försökt spela in en video under dagen men det har inte fungerat men här kommer en bild istället.


Jag har påbörjat alla böcker förutom den längst ner men räknar på att påbörja den i helgen. Och sen har jag även en e-bok Om jag var din tjej av Merdith Russo som jag har fått som rec ex från Lavender lit förlag som jag har påbörjat. Imorgon kommer en fortsättningsrecension av Odinsbarn som jag tillsammans med flera bloggar läser nu under april månad.

De böcker jag visade jag hade att läsa i förra helgen för att många av dem skulle tillbaka till biblioteket  blev inte lästa. Får räkna med att låna om dem för det var en hel del jag var sugen på att läsa. Men har en hel del biblioteksböcker som jag behöver läsa ut de två närmsta veckorna så jag ville inte låna om dem än. Visar ett par bilder på hur jag känner mig med all den här läsningen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar