lördag 30 april 2016

Read_a_long Odinsbarn sista delrecension

Nu har jag läst ut Odinsbarn av Siri Petter sen som jag tillsammans med några andra bloggare har gjort under april månad, den som har hållit i trådarna är Nelly. Till hennes och de andras inlägg kommer jag att länka sist i inlägget.

Ja,vad tyckte jag nu då om boken? Mycket bra och ser framemot att läsa fortsättningen. Vill veta hur det går för Birka och Rime. Många saker som vi undrat över har ju löst sig. Men att det inte fanns någon Siare var ju nytt för oss. Och kan det komma att dyka upp en nytt Siare i nästa bok? Och kommer den att utspelas i de elva rikena eller någonannanstans?

Nellons bokblogg
cissigrips.blogg
Littermentärt
The world I live in

2 kommentarer:

  1. Jag är verkligen nyfiken på vad som kommer att hända med Hirka! Det blev verkligen spännande på slutet. Att Siaren inte finns tror jag kommer röra om en del. Det finns mycket som jag väntar spänt på inför nästa bok :)

    SvaraRadera
  2. Jag är väldigt spänd på fortsättningen :D Hur ska det gå och vad ska hända?

    SvaraRadera