lördag 27 januari 2018

Pågående läsning # 91 (plus vad jag har hört och sett på)

Läsningen har inte blivit så mycket som jag ville under denna vecka, men hoppas nu att få läst en hel del under helgen när jag ska vara med i 24 in 48 readathonen. Usch har dragit på mig någon konstig sjuka, är yr och illamående (beror säkert på yrseln). Klarar dock läsa lite smått men har varit sängliggande och lyssnat på ljudbok mest idag. Se bild vad jag läser just nu.

27e januari för 24 in 48

Annars under veckan har jag sett en hel del av alla booktube klipp jag har och vill se på, de booktubers jag prenumererar på.
Lyssnat på podcast har jag gjort nu när jag hade lyssnat klart på Dödssynden i början av veckan. Podcasten S-Town har jag lyssnat på och andra podcastar som har diskuterat den som tex SerialSerial och Crime writers on ...(serial).
Har även tittat på två dokumentärserie om Casey Anthony (sökte efter dem på Youtube) för att just podden Crime Writers  on... diskuterar den senaste från 2017 i ett poddavsnitt.
Även dessa böcker håller jag på att läsa sen tidigare.

1 kommentar:

  1. Var är Jane Eyre? har jag oläst i hyllan. Den ska bli kul att läsa :)

    SvaraRadera