lördag 14 september 2019

Pågående läsning #148 plus vad jag sett och hört på i veckan

Ännu en vecka då det har gått trögt med läsningen, hade ju haft förhoppning om att läsa ut de där två (första) böckerna jag har hållit på att läsa i veckor/månaders tid. Men förhoppningsvis ska jag kunna klämma in lite sidor ur dem även om jag mest ska läsa böcker som hör till readathonen Tome Infinity and Beyond den närmsta tiden, för att förhoppnings få dem utlästa snart.

Det som gjort att jag inte har läst är att jag har fastnat i att se på TV-serier, jag ser tillsammans med Evelina på Shetland, The Umbrella Academy och Once Upon a time, men såg även hela säsong 3 av 13 reason why i veckan och sen började jag se serien Nowhere boys.

Har lyssnat på lite poddar förutom musik i veckan: The storybrooke herald, The ONCE podcast och Onceable.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar