lördag 21 september 2019

Pågående läsning #149 plus vad jag sett och hört på i veckan

Läsningen går lite trögt, men förhoppning om det ska gå lite bättre under nästa vecka.

Det som hindrar att jag läser är just nu att jag fastnat i att se på TV-serier; och denna vecka var det Nowhere boys och Glitch, såg även filmen Nowhere boy; the book of Shadows.
Har sen sett Shetland, The Umbrella Academy och Ounce upon a time tillsammans med Evelina.
Har även sett lite på youtube och en del booktube videos.

Något som blivit lidande av att jag sett på så mycket serier är att jag har även lyssnat lite lite på podcast denna vecka, däremot har jag lyssnat på något avsnitt om de olika serierna som The Stranger Things podcast, Onceable, The Storybrooke herald och The Once podcast. Sen har jag lyssnat lite på musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar