måndag 7 september 2020

Vad jag läste, såg och hörde på vecka 36 / 2020

Udolphos mysterier volym 1Förlorade själars stad  (The Mortal Ins…Pandemier och epidemier : ett tvärveten…
Min historiaStormarnas imperium (Throne of Glass, #…
Den vecka som har gått har jag försökt läsa ut böcker som ska lämnas tillbaka till biblioteket på tisdag (8/9), och det har gått så där, plus att övriga böcker jag läser har fått stå tillbaka lite, men räknar med att få till läsningen rätt bra även i denna vecka som kommer, så förhoppningsvis ska en del som jag har hållit på att läsa en lång stund ska blir utlästa.

Har även sett lite på TV-serier förutom på Booktubevideo-klipp, som tex The Blacklist och 13 reason why.

Har även lyssnat på poddar om The Blacklist som The Blacklist Exposed och PodCasurbia´s The Blacklist Podcast men även på SomeSpoiled! ASOIAF 2 (ur UNspoiled Network).

I veckan har jag däremot läst:
31/8
63 sidor ur Roman utan namn av Duong Thu Huong
334 sidor ur Ek av Frida Andersson Johansson (utläst)
112 sidor ur The Black God´s drums av P Djéli Clark (utläst)

1/9
49 sidor ur Roman utan namn
24 sidor ur Anrop från rymden av Elin Nilsson
93 sidor ur Förlorade själar stad av Cassandra Clare

2/9
55 sidor ur Roman utan namn (utläst)
39 sidor ur Anrop från rymden

3/9
24 sidor ur The eleventh metal av Brandon Sanderson (utläst)
34 sidor ur Anrop från rymden
52 sidor ur Förlorade själars stad
21 sidor ur Pandemier och epidemier av Martin Holmberg

4/9
60 sidor ur Min historia av Michelle Obama
20 sidor ur Anrop från rymden
81 sidor ur Förlorade själars stad

5/9
55 sidor ur Min historia 
34 sidor ur Anrop från rymden (utläst)
53 sidor ur Pandemier och epidemier

6/9
306 sidor ur Stormarnas imperium av Sarah J Maas

Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 1509
utlästa böcker 6

Sammanlagt i september 
lästa sidor 1000
utlästa böcker 3

Sammanlagt i augusti
lästa sidor 5462
utlästa böcker 12

Sammanlagt i juli
lästa sidor 5915
utlästa böcker 13

Sammanlagt i juni 
lästa sidor 6455
utlästa böcker 16

Sammanlagt i maj
lästa sidor 7630
utlästa böcker 17

Sammanlagt i april
lästa sidor 7976
utlästa böcker 22

Sammanlagt i mars
lästa sidor 7262
utlästa böcker 23

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammanlagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 63286
utlästa böcker 136

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar