tisdag 19 juli 2016

Läs-a-lot sommar 16

 Sammanfattnig av läs-a-lot sommar 16 som Nelly har haft mellan 12-18 juli, jag gör min sammanfattning med bilderna från Instagram @bokcamilla,



Bild på böckerna jag tänkte läsa, Hann inte med Du är som du är av Melania G Mazzico. Men jag är nöjd med det jag har hunnit läsa.


Dag 1 blev det 148 sidor och denna bok blev utläst.


Dag 2 läste jag ut denna och det blev 148 sidor denna dag med.


Dag 3 blev det inget läst alls men dag 4 påbörjade jag Fangirl av Rainbow Rowell och läste 75 sidor.


Dag 5 fortsatte jag läsa Fangirl och fick läst 169 sidor.


Dag 6 ägnade jag mesta delen av dagen med att läsa sammanlagt blev det 517 sidor ur dessa tre böcker.


Igår och sista dagen ägnade jag mig att läsa ur dessa två böcker, det blev 178 sidor lästa.

Och sammanlagt hela läs-a-loten slutade med att jag hade läst 1173 sidor.

1 kommentar: