tisdag 26 juli 2016

Veckans bokbloggsfråga - samlingar

Barnboksbloggens bokbloggsfråga denna vecka:
Samlar du på en viss sorts böcker, kanske en viss serie, böcker från en viss författare eller olika utgåvor av en och samma bok? Samlar du på något annat bokrelaterat, så som bokmärken eller autografer från författare? Eller kanske samlar du på något helt annat som inte alls är bokrelaterat? Denna vecka vore det roligt om du berättar om dina samlingar och visa gärna också bilder. 

Samlar väl inte på något specifikt så, men har försökt samlat alla Maria Lang, Stieg Trenter och Agatha Christie böcker, Det var ett tag sen sist jag skaffa någon och det är Christies böcker som jag saknar mest av. Sen har jag inte alls någon bra bild, förutom en liten sekvens i en video jag har gjort, den består av ett kaos som jag har i min boksamling...


2 kommentarer:

  1. Jag samlar inte heller på något speciellt.

    SvaraRadera
  2. Agatha Christies böcker brukar jag köpa på second hand om jag hittar nån :)

    SvaraRadera