fredag 1 september 2017

Pågående läsning #71 & vad jag läste och inte läste i augusti


Läsningen har gått rätt bra denna vecka, även om jag inte fick läst ut Kungarnas krig innan jag blev tvungen att lämna den till biblioteket, men de hade den som e-bok så jag lånade den i det formatet istället, får se om jag får läst ut den den vecka som kommer. Fick däremot avslutat två av de andra böckerna under veckan som gått, och är 2/3 delar igenom två av dem och har läst halva i den återstående, så jag räknar med att de också snart ska vara slutlästa. Hoppas på en bra läsvecka som kommer.


Den här stora högen var de böcker som jag skulle läsa under augusti månad, men det förstod jag väl att den var rätt så omöjlig att hinna läsa. Även om juli månad blev en bra läsmånad med 23 utlästa böcker, så kunde jag inte räkna med att augusti skulle bli lika bra. Och det visade sig att det stämde augusti blev en sämre läsmånad med bara 9 böcker utlästa. Så ni kan förstå hur många av böckerna som finns kvar att läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar