lördag 30 december 2017

Pågående läsning #87

Sista pågående läsnings inlägg för 2017 är det dags för. Nu är det bara ett dygn och några få timmar kvar på "läsåret". Jag försöker hinna med att läsa ut de böcker jag har på gång innan året är slut, men tror knappast jag kommer hinna med mer än ev avsluta en av dessa böcker. Biografin av Himmler har jag redan bestämt att den kommer jag inte att hinna med, så den har jag inte läst i alls det senaste. Men de andra två har jag de närmaste dagarna hållit på med. Men nu har jag bestämt mig för att den jag kommer att försöka med är Kungarnas krig, för den är jag mest intresserad av just nu och har ca 300 sidor kvar. Det går lite trögare med och har uppemot 400 sidor kvar.
Kommer att skriva inlägg om hur mina bokliga utmaningar har gått under 2017 och hur läsningen överlag har gått under året i början av nästa år. Så ni har lite att se framemot om ni är intresserade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar