lördag 31 mars 2018

#eggetpask18 eller Pågående läsning #100(plus vad jag sett och hört på)

Läsningen under veckan har fungerat bra läst en hel del böcker och from i torsdags 29/4 har jag deltagit i Påskläsutmaningen som Mias bokhörna håller i, och då även lyckats läsa en hel del av de böckerna som jag räknade med att jag skulle läsa.

Dag 1 Stormens öga (Grishatrilogin del 2) av Leigh Bardugo 367 sidor
Dag 2 Nevermoor, Morrigan Crows magiska förbannelse av Jessica Twonsed 346 sidor samt avsluta De små folkens historia av Ingmar Karlsson 55 sidor.

Sammanlagt under påskläsutmaningens två första dagar har jag läst 768 sidor.

Under veckan har en del tid även ägnats åt att titta på Booktubers och Teen Wolf ( ingen som blir förvånad att jag har sett på den TV-serien eller?) Har lyssnat på några avsnitt av podcasten Reading Women.

Sen firar jag lite förutom att det är påsk att detta är mitt 100e inlägg i serien Pågående läsning jag har haft på bloggen.


2 kommentarer: