måndag 29 oktober 2018

Nonfiction november TBR (plus några till böcker jag tänkt att läsa)

Så att Oktobermånad inte tog musten ur mig med all läsning för alla readathons jag var med i, så ska jag även under November vara med på Nonfiction november, och läsa många nonfiction, det blir inte bara det utan jag tänker även läsa klart alla mina påbörjade böcker, biblitoeksböcker som har återlämningsdatum i November och förhoppningsvis även någon recensionsexemplar eller någon bok från min egna bokhylla.

Så här skriver abookolive om hur vi kan välja böcker vi vill läsa ( jag har inte specifikt använt mig av dem utan bara tagit de böckerna jag vill läsa)

Want an extra challenge? Read a book (or more than one book) for each of the following categories: 1. Past time/Pastime 2. Self/Shelf 3. Wander/Wonder 4. Micro/Macro

Har inte bilder på alla böcker jag tänkte läsa men här är i alla fall de fysiska nonfiction-böckerna, tänkte mig kanske någon bok från Storytel också. (I´ll be gone in the dark - Michelle McNamara, The Princess Diarist - Carrie Fisher).
Plus bilder på ett par av de andra böckerna jag har tänkt att läsa.


De jag har markerat har jag förhoppningsvis
läst innan November börjar,
Plus att jag och Evelina ska läsa denna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar