onsdag 10 oktober 2018

Läsrapport för Oktober #10 - Magical Readathon + Victober

Bildkälla
Denna månaden innehåller mycket läsning styrd av de readathons jag är med under månaden. Så när månaden började tänkte jag det skulle vara kul att skriva ner här på bloggen hur läsningen går dag för dag.

Först ut i dag är de 21 sidorna som jag läste ur Victobers readalong bok Hustrur och döttrar av Elizabeth Gaskell denna bok håller verkligen på att bli min klassikerfavorit.

Sen läste jag en hel bok i Magical Readathons Extra Credit för en kommande redathon i april. Det var för utmaningen Ricutsempra Ibland bara måste man av David Levithan, och den läsningen motsvarar 240 sidor.

Sammanlagt läst i Oktober
Antal sidor 1513
Antal böcker 3 st

Övriga läsrapporter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar