lördag 6 oktober 2018

Pågående läsning #128 + vad jag hört och sett på


Denna hög är de böcker jag håller på att läsa i, det har varit lite stiltje i dessa böcker för att jag har läst andra böcker i veckan, plus att de två som ligger längst ner i högen är böcker som jag läser tillsammans med andra, Sista riket läser jag och Evelina tillsammans och den längst ner är en readalong med andra som deltar i Victober. Hoppas på lite bättre med läsningen av dessa böcker i veckan som kommer.

Förutom att titta på booktubeklipp har jag i veckan även sett några TV-serie avsnitt av tex Gråzon, Daredevil, Everrything Sucks! och Grimm. Igår såg jag även på Idol.

Har lyssnat lite på poddar i veckan med, Serial, Crime writers on...., Svenska mordhistorier, In the Dark och Uncover: Escaping NXIVM,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar