fredag 4 januari 2019

Helgfrågan vecka 1/2019

Mia kör med en enkel fråga så här i början av året:
Hon undrar vad vi läser nu?
Jag svarar att idag har jag läst ut första boken för i år och det började med en Bang, en fempoängare direkt. Sovande jättar av Sylvain Neuvel.
Sen läser jag en annan bok som är rätt bra får se om den kommer bli ännu en fempoängare och det är Evelyn Hugos sju äkta män av Taylor Jenkins Reid.

Som bonusfråga efterfrågar hon även tips på hur man ska kunna bota trötthet, det skulle jag själv behöva ha hjälp med för känner mig nästan konstant trött, ( kan bero på att jag har kronisk utmattningssyndrom plus fibromyalgi). Det som alla rön säger är ju att motion och frisk luft är bra botemedel mot trötthet så det svarar jag med.


6 kommentarer:

  1. Vad bra att du fått börja (läs)året med en bang!

    SvaraRadera
  2. Inte dumt att börja nytt år med ett läsbang. ;)

    SvaraRadera
  3. Sovande jättar har ett vackert omslag, ska försöka komma ihåg att läsa den.

    SvaraRadera
  4. Sovande jättar vill jag läsa!

    SvaraRadera
  5. Ja Sovande jättar ska visst vara bra, får nog lov att kolla upp den.

    SvaraRadera