fredag 14 augusti 2020

Helgfrågan vecka 33 / 2020

Mia undrar i helgfrågan, vilken bok vi är mest sugna på att läsa utav de böckerna som kommit hem till dig senast ( rec ex eller egna inköpta):

Eftersom Modernista skickade mig tre överraskningar i veckan, så är det en av de böckerna jag känner mig mest intresserad av
De sju morden på Evelyn Hardcastle

Jag har ägt The seventh death of Evelyn Hardcastele länge, men har ännu inte fått till att läsa den, så det kan bli dags nu då, men jag ångrar nu att jag har köpt den engelska utgåvan då denna kom i veckan till mig.

Mias bonusfråga gäller hur vi håller oss svala i denna sommarvärme vi har: har inte mycket svar på det att försöka ta det lugnt och inte göra så mycket och hålla sig där det inte är lika varmt. Vi har också fläktar som fläktar oss i hemmet.
Och en sval dusch fungerar ju också, men kan ju inte duscha hela tiden ;)

3 kommentarer:

  1. Det var den boken jag valde också! :D

    SvaraRadera
  2. Jag fick också den boken och beskrivningen lockade!

    SvaraRadera
  3. Duscha varmt istället för svalt, på det viset håller man sig avsvalkad längre. Den boken verkar för övrigt ha ett klurigt upplägg. :)

    SvaraRadera