måndag 23 maj 2022

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 20 / 2022

 

Läsningen går lite trögt för tillfället och det beror på att jag blir så distraherad av annat, som jag heller vill se på. Men jag hoppas att viljan att läsa mer kommer tillbaka, och för det är jag glad att jag ändå läser en del böcker som jag gillar rätt mycket.
Som sagt en sak som distraherar mig har varit dansklipp på Youtube och Instagram, har även sett lite på booktube under veckan som gått. Har även sett på TV-serier som Pieces of her (2 avsnitt), Clark (2 avsnitt och därmed avslutat serien), Riverdale (1 avsnitt), Shetland (1 avsnitt), Threesome (5 avsnitt) och så Masked singer finalen sen fastnade jag i att se på filmer med Timotheè Chalamet i : Call me by yor name, One & two, Spinners, The Adderall diaries, Miss Stevens, Hot summers night, Lady Bird, Beautiful boy, A rainy dag in New York, The King, The French dispatch och Don´t look up.
Och lyssnat på under veckan är det bara musik och ljudbok (6½ timme).


Vad jag läste dag för dag

16/5

57 sidor ur Midnattsbiblioteket av Matt Haig

18 sidor ur Grey sister av Mark Lawrence (ljudbok)

17/5

54 sidor ur Midnattsbiblioteket

21 sidor ur Grey sister

18/5

59 sidor ur Midnattsbiblioteket

25 sidor ur Grey sister (utläst)

26 sidor ur Den sista migrationen av Charlotte McConaghy

19/5

60 sidor ur Midnattsbiblioteket (utläst)

40 sidor ur Tweak.Growing up on Methamphetamines av Nic Sheff (ljudbk)

20/5

49 sidor ur Tweak...

21/5

41 sidor ur The house in the Cerulean sea av T J Klune

38 sidor ur Tweak ....

22/5

61 sidor ur The house in the Cerulean sea

59 sidor ur Tweak....

Sammanlagt denna vecka

antal lästa sidor  573

utlästa böcker 2


Sammanlagt i Maj 

antal sidor 1462

utlästa böcker 4


 Sammanlagt i April

antal sidor 5132

utlästa böcker13


Sammanlagt i Mars

antal sidor 5912

utlästa böcker 16


Sammanlagt i Februari 

antal sidor 5230

utlästa böcker 20


Sammanlagt i Januari

antal sidor 99705

antal böcker 25


Sammanlagt läst i år (2022)

antal sidor 29056

antal böcker 76

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar