lördag 25 mars 2023

Film-recension- Teen wolf (2023)

 

Produced by MTV Entertainment Studios and MGM, in Teen Wolf: The Movie’ a full moon rises in Beacon Hills and with it, a terrifying evil has emerged. The wolves are howling once again, calling for the return of banshees, werecoyotes, hellhounds, kitsunes and every other shapeshifter in the night. But only a werewolf like Scott McCall (Tyler Posey), no longer a teenager yet still an alpha, can both gather new allies and reunite trusted friends to fight back against what could be the most powerful and deadliest enemy they’ve ever faced.

Jag anser TV-serien Teen wolf vara min favorit TV-serie, mera en av dem, så när de gör en uppföljningsfilm om vad som har hänt/händer nu men Scott, alfa Werewolf, och de andra i hans pack så måste jag bara se den.

Sen saknar jag ju vissa karaktärer från TV-serien som jag trodde skulle vara med i handlingen men sen när jag ser historien, kan jag förstå varför de inte är med, för det skulle ge en helt annan dynamik mellan de karaktärer som dä rmed i filmen. Så även om jag saknar dem kan jag förstå varför de inte är med och hålla med om de händelser de låter denna film utstpelas genom är tillräckligt och intressant att få se. Sen när den är slut finns det ändå saker jag kan fundera över och ha önskan att se mer om för att få mera Teen Wolf känsla och äventyr.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar