måndag 27 mars 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 12 / 2023

 

Jag är nöjd med det jag läste, har tillslut läst ut The city we became som jag har hållit på att läsa ett tag. Nu hoppas jag att jag bara håller min lästakt uppe...
Jag har förutom att se på booktube och dansklipp (från youtube och instagram) sett på TV-serierna Once upon a time (2 avsnitt), Shetland (2 avsnitt), Elite (2 avsnitt) och Lockwood & co (1 avsnitt).

Lyssnat på musik och ljudböcker.

Vad jag läste dag för dag

20/3
77 sidor ur Den flammande skuggan av Jonathan Stroud
8 sidor ur Yo, Pol Rubio av Hector Lozano (utläst)
60 sidor ur Lögnens träd  av Frances Hardinge (ljudbok)

21/3
45 sidor ur Den flammande skuggan

22/3
78 sidor ur Den flammande bägaren (utläst)
51 sidot ur The city we became av N K Jemisin
51 sidor ur Remakably bright creatures av Shelby van Pelt (ljudbok)

23/3
44 sidor ur Word of Radiance av Brandon Sanderson
48 sidor ur Remarkaly bright creatures
79 sidor ur The city we became

24/3
84 sidor ur Remarkaly bright creatures
45 sidor ur The city we became

25/3
63 sidor ur Word of Radiance
84 sidor ur Remarkaly brigt creatures (utläst)
44 sidor ur The city we became (utläst)

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 861
tid lyssnat på ljudbok ca 6 timmar och 40 minuter.
antal utlästa böcker 4

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 4684
tid lyssnat på ljudbok ca 32 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 14

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 14679
tid lyssnat på ljudbok ca 131 timmar och 50 minuter
antal utlästa böcker 41

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar