måndag 20 mars 2023

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 11 / 2023

Jag har läst en del i veckan som gått, och jag är nöjd med den mängd jag läst, har hänt lite med de böcker och planer jag har haft, så hoppas att det fortsätter så...
Har sett på lite booktube och även lite andra klipp från Instagram tex förutom TV-serier i veckan som Elite (2 avsnitt), Once upon a time (2 avsnitt), Star Trek- The original series (2 avsnitt) och Lockwood & co (1 avsnitt).

Under veckan som gått har jag lyssnat på musik, ljudböcker men även på The Tricoder Transmission : an Star Trek podcast.


Vad jag läst dag för dag

13/3 

46 sidor ur These violent delights av Micha Nevermerer (ljudbok) (utläst)

61 sidor ur Amari och det farliga spelet av B B Alston (ljudbok)

14/3

106 sidor ur Amari och det farliga spelet

15/3

27 sidor ur Words of Radiance av Brandon Sanderson

114 sidor ur Amari och det farliga spelet

118 sidor ur Shadowblack av Sebastien de Castell

16/3

55 sidor ur Words of Radiance

102 sidor ur Amari och det farliga spelet (utläst)

128 sidor ur Shadowblack

17/3

160 sidor ur Bree Tanners andra liv av Stephanie Meyer (ljudbok) (utläst)

18/3

132 sidor ur Den flammande bägaren av Jonathan Stroud

98 sidor ur Shadowblack (utläst)

55 sidor ur The lie tree av Frances Hardinge (ljudbok)

19/3

132 sidor ur Den flammande bägaren

68 sidor ur The lie tree


+ 27 sidor ur Yo, Pol Rubio av Hector Lozano

Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1429
tid lyssnat på ljudbok ca 9 timmar och 40 minuter.
antal utlästa böcker 4

Sammanlagt läst under Mars månad
antal sidor 3823
tid lyssnat på ljudbok ca 26 timmar och 10 minuter
antal utlästa böcker 10

Samanlagt läst under Februari månad
antal sidor 3845
tid lyssnat på ljudbok ca 51  timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt i Januari måna
antal sidor 5349
tid lyssnat på ljudbok ca 55 timmar
antal utlästa böcker 14

Sammanlagt läst  i år 
antal sidor 13818
tid lyssnat på ljudbok ca 125 timmar och 10 minuter
antal utlästa böcker 37

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar