söndag 22 maj 2016

Bokbloggsjerka

Även denna vecka är det Siri som ställer frågan i Annikas bokbloggsjerka:

Pest eller kolera: Att bara få läsa en bok per år eller att få läsa så mycket du vill men aldrig avsluta böckerna?

Mitt svar är nog att läsa flera böcker fast inte få avsluta dem. Har tillräckligt bra fantasi för att få till ett eget slut eller så gör jag som andra har sagt försöker få reda på slutet på något annat sätt.
För jag skulle inte stå ut med att bara få läsa bara en bok per år.

6 kommentarer:

  1. Det var en riktigt svår fråga! Jag måste avsluta de böcker jag påbörjar så jag valde att bara få läsa en bok per år men att i alla fall få läsa slutet :) Förhoppningsvis ställs man väl aldrig inför ett sång här val heller :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller helt med dig :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas det blir många bra slut :) Undra om att som valt detta kan luska ihop slut tillsammans? ;)

    SvaraRadera
  4. Det är tur att frågan bara är hypotetisk :)

    SvaraRadera
  5. Jag valde också det alternativet

    SvaraRadera