lördag 18 augusti 2018

Pågående läsning #120 plus vad jag sett och hört på

Denna vecka har läsningen gått bra, kunnat avsluta två böcker som jag har haft i pågående läsnings högen länge plus Den svavelgula himlen av Kjell Westö som jag och Evelina har läst tillsammans. Så nu hoppas jag att läsningen kommer att fortsätta så så den här högen kommer att minska eller innehålla helt andra böcker för jag har läst ut dem här. Uppdatering, det är söndag och jag kom på att i veckan som kommer, kommer jag att läsa thrillers för jag ska ju vara med i Thillerathon.

I övrigt har jag inte lyssnat på några podcastar bara några gånger på min ljudbok Mad Ship av Robin Hobb, som jag egentligen skulle behöva ta tag i så att den blir utläst den med.

Däremot har jag sett filmen Miss Peregrinnes hem för besynnerliga barn, däremot var jag inte helt förtjust i den, handlingen är ju ändrad och två av flickorna har ju bytt besynnerlighet med varandra. Annars så har jag mest tittat på booktubeklipp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar