lördag 25 augusti 2018

Pågående läsning #121 plus vad jag sett och hört på

Jag tar inget nytt foto på vad jag läser idag, för jag har inte läst ut en enda av de böckerna jag håller på att läsa i.
I veckan har jag ändå läst ut snart 3 böcker och 125 sidor i De tre musketörerna i en readalong som booktubern Rincey reads håller i. Jag har även läst Illuminae av Amie Kaufman & Jay Kristoff tillsammans med Evelina och de andra två böckerna är två thrillers som jag har läst för jag är med i Thrillerathon som booktubern Harriet Rosie håller i.

Nästa vecka är pågår ju inte Thrillerathon längre och De tre musketörerna bör var utläst i början av nästa vecka, så min förhoppning är att jag då får läst de böcker som är kvar som jag håller på med. För nu börjar jag bli lite trött på att hela tiden ha kvar dem i den där högen med böcker jag håller på att läsa.

Sen i veckan har jag även lyssnat ett antal timmar på (ca 5 timmar) på ljudboken jag håller på med Madship - Robin Hobb plus några podavsnitt av Undisclosed, en podd där man behöver vara rätt aktiv i sitt lyssnande för det är så mycket fakta hela tiden. Det handlar om Joey Watkins, de går igenom hans fall och påpekar på allt som pekar på att han är oskyldigt dömd, poddens grundare och dem som talar i den är tre advokater. Deras första säsong var om Adnan Syed som även podden Serial har haft en säsong om.

I veckan har jag bara tittat på booktubeklipp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar