lördag 29 september 2018

Pågaående läsning #127 plus vad jag hört och sett på

Denna vecka har jag både läst, lyssnat och sett på en hel del.
Först och främst har jag lyckats med att avsluta ett par böcker ur min pågående läsnings hög, dock har jag väl fyllt på med ett par som jag har påbörjat i veckan.
Har lyssnat en hel del på Mad Ship av Robin Hobb, hoppas på att kunna avsluta den om några dagar.
Helst skulle jag vilja ha kunnat läsa ut de flesta påbörjade böckerna innan september tar slut för att ägna Oktober åt den läsning jag har planerat, som ni kan se här.

Lyssnat har jag även gjort på en hel del poddar i veckan, Mord mot mord, Svenska mordhistorier, Death in Ice Valley, Serial season 3, Crime writers on ...serial.

Har även börjat se igen på Daredevil TV-serien som jag hållit på att se på i våras, tänkte det kunde kännas bra att avsluta säsong 1 innan nästa säsong startar.
Har sett andra avsnitt av Gråzon och första fredagsfinalen av Idol.
Såg även på filmen Annhilation, hade tänkt att göra det länge, men ville först gärna läsa boken Avgrund (eng titel Annhilation) av Jeff VanderMeer, och det har jag nu gjort. Det kommer komma recensioner på bägge snart på bloggen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar