lördag 24 november 2018

Pågående läsning #136 plus vad jag sett och hört på.

Det var det där med att min pågående läsningshög inte minskar utan den bara ökar, eller så läser jag ut andra böcker under veckan som går.
Ja ja, jag får väl försöka lägga på ett kol inför årsslutet.

Har som övriga veckor sett på lite saker förutom på Booktube videos. Har sett filmerna Ready Player One och It.
TV-serier jag sett på är American Vandal, Gråzon, STHLM Rekviem, The Chilling adventures of Sabrina plus Idol.

Sen som vanligt har jag lyssnat på podcasts; Serial, Crim writers on..., Beliveved, Riverdale after Dark, Swiming in Sweetwater: A deep dive into Riverdale, Cry me a Riverdale och Värvet (intervju med Bill Skarsgård om rollen som Pennyvise).

Jag har ju det sista även lagt till vad jag har läst under veckan i dessa inlägg så här kommer veckans läsning:



17/11  39 sidor ur A court of Wing and Ruins (ACOWAR) av Sarah J Maas 
18/11 38 sidor ur ACOWAR
19/11 41 sidor ur ACOWAR
20/11 39 sidor ur ACOWAR

          65 sidor ur Har jag en dålig dag kanske någon dör av Christian Unge
21/11 42 sidor ur ACOWAR
          75 sidor ur Har jag en dålig dag ....
22/11 42 sidor ur ACOWAR
          122 sidor ur Har jag en dålig dag.... (utläst)
23/11 36 sidor ur ACOWAR
          45 sidor ur George av Alex Gino

Sammanlagt läst under denna vecka;
Antal sidor 785 sidor
Antal utlästa böcker 1

Sammanlagt läst under November månad:
Antal sidor 2749 st
Antal utlästa böcker 7 st varav 3 st non fiction

Om ni är intresserad att se mer i detalj jag har läst föregående veckor i November så kan ni läsa det här och här och här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar