lördag 17 november 2018

Pågående läsning #135 plus vad jag sett och hört på

Denna veckas läsning har gått bra i den meningen att jag har läst ut en del böcker som jag har haft hemlånade från biblioteket. Men inte har jag minskat på den där pågående läsnings högen jag har liggande bredvid mig. Men förhoppningsvis någon gång så......

Och som vanligt är det jag ser och lyssnar på som tar tid från det jag läser, och sett på i veckan har jag gjort på Idol, Riverdale, The Chilling adventures of Sabrina, STHLM rekviem, American Vandal och Making a Murderer. Plus lite booktuber.

Lyssnat på poddar är det som gäller när jag tex ska sova eller laga mat. Poddar som jag lyssnat på denna vecka är: Cry me a Riverdale, Riverdale rewind/recap, Riverdale After Dark, 30 for 30 podcast season 3 Bikram, Crime writers..., XOXO Riverdale, Mordpodden, Slow Burn, Heaven´s Gate och Swimming in Sweatwater: A Deep Diven into Riverdale.

Jag har ju det sista även lagt till vad jag har läst under veckan i dessa inlägg så här kommer veckans läsning:

10/11 41 sidor i Francesca av Lina Bengtsdotter
         110 sidor ur Clockwork Prince av Cassandra Clare
11/11 48 sidor ur Francesca (nu utläst)
        135 sidor ur Clockwork Prince
12/11 152 sidor ur Clockwork Prince ( nu utläst)
           37 sidor ur A Court of Wings and Ruin (ACOWAR) av Sarah J Maas
13/11 38 sidor ur ACOWAR
          19 sidor ur Monster av Micael Dahlén
          22 sidor ur Silvervägen av Stina Jackson
14/11 40 sidor ur ACOWAR
           101 sidor ur Silvervägen
15/11 40 sidor ur ACOWAR
         162 sidor ur Silvervägen ( nu utläst)
          32 sidor ur Jag skulle gilla dig mer om du var mer som jag
16/ 11 39 sidor ur ACOWAR

Sammanlagt läst under denna vecka;
Antal sidor 1074 sidor
Antal utlästa böcker 3

Sammanlagt läst under November månad:
Antal sidor 1934 st
Antal utlästa böcker 6 st varav 2 st non fiction


Om ni är intresserad att se mer i detalj jag har läst föregående veckor i November så kan ni läsa det här och här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar