lördag 3 november 2018

Pågående läsning #133 plus vad jag sett och lyssnat på


Jag har ju läst och läst en hel del under Oktobermånad, och förhoppningsvis kommer jag att fortsätta med det under Novembermånad. Under November räknar jag även med att läsa ut dessa böcker som jag har haft liggande länge som jag har läst i då och då men sen har det kommit andra mer angelägna böcker att läsa emellan.

Poddar under veckan som jag lyssnat på har varit Crime Writers on..., Serial, Happy Face och Gladiator: Aron Hernandez and Football Inc.

Förutom Idol har jag sett avsnitt ur TV-serierna Gråzon, STHLM Rekviem, The Blacklist och The Chilling adventures of Sabrina. Har även som vanligt tittat en hel del på Booktube,

Efter att under Oktober månad skrivit läsrapporter här på bloggen, så kände jag att det skulle vara kul att fortsätta med det men däremot kände jag inte med att skriva varje dag. Så beslutet blev att jag kommer i dessa inlägg lägga till vad jag har läst under veckan, fast denna gång blir det bara ett par dagar för som sagt November har ju precis börjat.

1/11 Läste ut boken hade redan påbörjat den förra månaden. Varför jag inte längre talar med vita om ras av Reni Eddo-Lodge (137 sidor)
2/11 Läste 56 sidor i The Shining - Stephen King

Sammanlagt läst under November månad:
Antal sidor 193 st
Antal utlästa böcker 1 st faktabok

2 kommentarer:

  1. Får lite inspiration av dig, skulle kanske också börja med veckovisa läsrapporter. Så fort jag ser namnet Stephen King blir jag påmind om att jag borde läsa något av honom.

    SvaraRadera
  2. Blir genast nyfiken på boken det står Strangers in Iceland på! :)

    SvaraRadera