lördag 10 november 2018

Pågående läsning # 134 plus vad jag hört och sett på

Undrar vad det är för fel på mig, jag påbörjar bara nya böcker hela tiden och får aldrig läst ut de jag håller på att läsa. Men förhoppningsvis ska jag skärpa till mig de sista veckorna på året, för jag tänkte att inför årsskiftet försöka ha så få böcker i pågående läsningshögen som möjligt.

Och som vanligt har det jag sett och hört på tagit tid från läsningen, sett under veckan har jag gjort på Idol, Riverdale, STHLM rekviem och Gråzon. Har som vanligt även sett en hel del på booktube.

Podcast jag har lyssnat på under veckan är About race with Reni Eddi.Lodge, Cry me a Riverdale, Riverdale Register, Riverdale After Dark, XOXO Riverdale och Riverdale // Recap Rewind Podcast.

Sen så med start nu i november har jag tänkt även att få med statistik på vad jag läser under veckorna. Så här kommer det jag har läst under veckan som gått. Jag deltar ju i non fiction november och därmed även håller koll på hur många non fiction böcker jag läser.

3/11 36 sidor ur Francesca av Lina Bengtsdotter
4/11 39 sidor ur Francesca
        174 sidor ur The Shinning av Stephen King (och nu är denna bok utläst)
5/11 39 sidor ur Francesca
        34 sidor ur Monster av Michael Dahlén
6/11 45 sidor ur Francesca
7/11 32 sidor ur Francesca
        22(av 137) sidor ur Ett liv i två världar av Eva Lie ( en bok som bestod av mest bilder, utläst)
        46 sidor ur HBTQ+ ( en faktabok)
       48 sidor ur Clockwork Prince av Cassandra Clare
8/11 41 sidor ur Francesca
        49 sidor ur Names for the sea av Sarah Moss
9/11 44 sidor ur Francesca
        45 sidor ur Clockwork Prince

Sammanlagt läst under denna vecka;
Antal sidor 771 sidor
Antal utlästa böcker 2 st varav 1 non fiction

Sammanlagt läst under November månad:
Antal sidor 864 st
Antal utlästa böcker 3 st varav 2 st non fiction


Om ni är intresserad att se mer i detalj jag har läst föregående vecka så kan ni läsa det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar