lördag 16 februari 2019

Pågående läsning #148 plus vad jag hört och sett på

Läsningen har gått bra denna vecka och jag hoppas i alla fall snart ha avslutat även två av dessa böcker som är på bilden som inåar i de böcker jag förtillfället håller på att läsa.

Föutom att läsa har jag sett en del på TV-serier i veckan, Saknad, inte glömd och Mannen under trappan på SVTplay. Sabrina the teenage witch, Tyst vittne, Grimm, The Orphan Black, Once Upon A Time och iZombie. Jag har även sett på Booktube i veckan.

Och jag har fastnat i att lyssna på poddar om de TV-serier jag ser på men jag har även lyssnat på Lundströms bokradio, Mordpodden och Witch, please (om Harry Potter) denna vecka.
Men även lite musik och dessa poddar om TV-serier; The Grimm podcast, Sabrina the teeange watch, Tje Orphan Black Podcast, Clone club: an Orphan Black Podcast, iZombie Radio och The iZombie Podcast with Robin & Steph.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar