lördag 21 december 2019

Pågående läsning #162 Plus vad jag sett och hört på i veckan

Min pågående läsning hög minskar för jag försöker läsa ut böckerna i den innan årets slut. Dock är det de böcker som jag har hållit på att läsa längst som är dem som är kvar men förhoppningsvis kommer jag att få läst ut även dem snart.

I veckan har jag även sett både säsong ett och två av Innan vi dör men även avsnitt av Star Trek the original series,Once upon a time och Orphan black förutom booktubevideo.

Förutom att ha lyssnat på ljudböcker i veckan har jag även lyssnat på julmusik och poddar. Onceable, Riverdale After Dark, Riverdale recap//rewind, Reiverdale register, The orphan black podcast, The Tricoder transmission; a Star Trek podcast  och Mission log; a Rodenberry Star Trek podcast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar