måndag 9 september 2024

Vad jag läste, såg och hörde på under vecka 36/ 2024

 

Det har gått sådär med läsandet denna vecka, jag är både nöjd och inte nöjd. Men så är det väl alltid jag vill hela tiden läsa mer än vad jag gör.
Jag har fastnat och tittat på youtube just en kanal med en som skriver böcker och gör bra videos om hur hon gör. Sen har jag även sett lite på booktube förutom TV-sereier som Elementary (3 avsnitt), Gilmore Girls (2 avsnitt), Chicago fire (1 avsnitt) och Chicago med (endast ½ avsnitt) men även filmen Rebel moon part 1.
Jag har sen lyssnat lite på musik men mest ljudbok denna vecka. Och jag har fortsatt med mitt försök att lära mig italienska på Duolingo. Sen har jag under den tiden jag haft kvar efter att även hålla på med hushållsarbete hållit på med mina manus.
Den här och fler som jag provade på som try-a-chapter

Detta läste jag dag för dag

2/9

50 sidor ur Sonen av Phillip Meyer

59 sidor ur A novel love story av Ashton Poston (ljudbok)

86 sidor ur Across the broken stars av Jed Herne


3/9

44 sidor ur Sonen

23 sidor ur A novel love story

59 sidor ur Across the broken stars


4/9

49 sidor ur Sonen

7 sidor ur A novel love story

127 sidor ur Across the broken stars (utläst)


5/9

44 sidor ur Sonen

30 sidor ur A novel love story

70 sidor ur Children of runi av Adrian Tchaikovsky


6/9

75 sidor ur A novel love story

45 sidor ur Children of ruin


7/9

63 sidor ur Sonen

54 sidor ur A novel love story


8/9

57 siodr ur Sonen

29 sidor ur A novel love story

80 sidor ur Children of ruin


Sammanlagt läst denna vecka

antal sidor 1051
antal lyssnade timmar ca 5
antal böcker 1

Sammanlagt läst September månad
antal sidor 1507
antal lyssnade timmar 5
antal utlästa böcker 4

Sammanlagt läst under augusti
antal sidor 5570
antal lyssnade ca 35½
antal böcker 19

Sammanlagt läst under juli 
antal sidor 3403
antal lyssnade timmar 28
antal böcker 9

Sammanlagt läst under juni
antal sidor 3553
antal lyssnade timmar 15 timmar och 45 minuter
antal utlästa böcker 11

Sammanlagt läst under maj
antal sidor 4189
antal lyssnade timmar 17 timmar och 15 minuter
antal lästa böcker 14

Sammanlagt läst under april
antal sidor 6826
antal lyssnade timmar ca 22
antal böcker 28


Sammanlagt läst under mars
antal sidor 5715
antal lyssnade timmar ca 22 och en kvart
antal böcker 16

Sammanlagt läst under februari
antal sidor 6816
antal lyssnade timmar 23½
antal böcker 21

Sammanlagt läst i januari
antal sidor 6129
antal lyssnade timmar 42
antal böcker 17

Sammanlagt läst detta år
antal sidor 39484
antal lyssnade timmar ca 206 (+6)
antal böcker 149 / 151  enligt Goodreads (och har nu nått målet för detta år)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar