onsdag 8 maj 2019

ChickLitAthon 2019 TBR


Så var det dags då för en readathon jag hittade hos AllThingsEquilateral som jag inte visste något om för det är en booktubekanal jag inte följer och det är ChickLitAthon som håller på under hela maj månad. Jag har nu i ett par dagar funderat över vad jag ska läsa, några är jag lite kluven över, så detta är inte en spikad TBR

2019 CHALLENGES 1) Read a Sophie Kinsella book 2) Read a book with a pair of heels on the cover (it could be on the spine or on the back of the book as well) 3) Read a chick-lit book with a historical setting 4) Read a book set in Los Angeles or Hollywood 5) Read a romance that has a meaningful (to you) plot (think womens fiction) 6) Read a domestic thriller


  1. En shopoholic i Las Vegas
  2. Du glädjerika sköna av Sara H Olsson ( ev Airhead av Meg Cabot)
  3. Manglade dukar och vikta servetter av Ewa Klingberg
  4. Komma fram av Rainbow Rowell
  5. Kyssfaktorn av Helen Hoang
  6. En främling i mitt hus av Shari Lapena
Nu vet jag inte riktigt om alla böcker stämmer in på de genre de ska tillhöra men jag hoppas jag har hittat rätt så passande böcker.
Sen vet jag inte om jag verkligen kommer att lyckas hinna läsa alla dessa förutom de andra böckerna som finns i den där högen som ska läsas under majmånad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar