lördag 4 maj 2019

Pågående läsning # 159 plus vad jag sett och hört på i veckan

Jag läser på och läser ett bra antal sidor per vecka dock blir en del böcker lite ignorerade och finns kvar i min pågåendeläsningshög länge. Skulle behöva ta mig tid med dem, men det händer nog inte de närmaste dagarna, har två till böcker förutom Staden som jag behöver läsa ut till den 12e maj, pga det är kort lånetid från biblioteket för att många flera har reserverat dem.

Annars under veckan har jag sett avsnitt ur dessa TV-serier, The Chilling Adventures of Sabrina ( 1 st), Sabrina the teenage witch ( 2 st), Once Upon A Time ( 1 st) och Riverdalen ( 1 st).
Har i övrigt sett på en del booktubeklipp.

Har även lyssnat på en del poddar som Sabrian the teenage watch, Riverdale After Dark, XOXO Riverdale, Riverdale Register, Harry Potter and the Sacred Text, UN!Spoiled Harry Potter och Unspoiled! A Song Of Ice And Fire.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar