måndag 20 april 2020

Vad jag läst, sett och hört på vecka 16 / 2020

Harry Potter and the Half-Blood Prince (Harry Potter, #6)The Priory of the Orange TreeSorcerer to the Crown (Sorcerer Royal, …

Läsning har väl flutit på som det ska under veckan, mest för att jag har försökt avsluta de böcker jag just nu håller på att lyssna/läsa på genom scribd då min gratisperiod tar slut på onsdag.
Då har de fysiska böckerna fått stå tillbaka så jag har egentligen inte läst så mycket i fysiska böcker så de är nästan de samma som förra veckan på bilden ovanför.

Däremot har jag inte sett på så mycket mer än uppdateringar om Corona-situation från SVT och booktube, men jag har sett avsnitt från The Blacklist, The Chilling adventures of Sabrina och Riverdale.

Förutom att ha lyssnat på ljudböcker har jag inte lyssnat mera än på Nordgren & Epstein i P1.

Men under veckan har jag läst detta:

13/4
95 sidor ur Elantris av Brandon Sanderson (utläst)
78 sidor ur The Parabale of the talents av Octavia Butler
37 sidor ur Dolt i vatten av Cathrine Steadman
533 sidor ur En fantastisk upptäckt av Hugo Cabaret av Brian Sslznick (utläst)

14/4
63 sidor ur Vända världen rätt av Jennifer Niven
53 sidor ur The Priory of the orange tree av Samantha Shannon
49 sidor ur Parabale of the talents

15/4
63 sidor ur Vända välden rätt
55 sidor ur The priory of the orange tree
60 sidor ur Parable of the talents
278 sidor ur Heartstopper vol 1 av Alice Oseman (utläst)
320 sidor ur Heartstopper vol 2 av Alice Oseman (utläst)

16/4
66 sidor ur Vända världen rätt
35 sidor ur The Priory of the orange tree
135 sidor ur Parable of the talents

17/4
71 sidor ur Vända världen rätt
45 sidor ur The priory of the orange tree
103 sidor ur Parabale of the talents (utläst)
384 sidor ur Heartstopper vol 3 av Alice Oseman (utläst)
32 sidor ur Sorcerer to the crown av Zen Cho

18/4
73 sidor ur Vända världen rätt
58 sidor ur The priory of the orange tree
116 sidor ur Sorcerer to the crown
25 sidor ur The Hope of Elantris av Brandon Sanderson (utläst)

19/4
45 sidor ur Vända världen rätt
80 sidor ur The priory of the orange tree
115 sidor ur Sorcerer to the crown
24 sidor ur De två tornen av J R R Tolkien

Sammanlagt denna vecka
lästa sidor 3091
utlästa böcker 6

Sammanlagt i april
lästa sidor 5202
utlästa böcker 11

Sammanlagt i mars
lästa sidor 7262
utlästa böcker 23

Sammanlagt i februari
lästa sidor 4562
utlästa böcker 11

Sammanlagt januari
lästa sidor 3764
utlästa böcker 10

Sammanlagt i år
lästa sidor 20788
utlästa böcker 55

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar